۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد؛

کشف ۶ تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

کشف ۶ تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

زاهدان- فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان غیور در کشف محموله شش تنی مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۱۷ نفر دستگیر و ۴ فروند شناور توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان ۶ تن انواع مواد مخدر شامل حشیش، شیشه، هروئین و تریاک به همراه ۲۱ قبضه سلاح کلت، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۴۲ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

کد خبر 5901070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha